VITEKRIST
Sunday, February 6, 2011
Mubarak en fredens man?
Min bön är att det Egyptiska folket får fred i sitt land och att ondskan inte ska få makt över landet.

Min bön är att det inte ska ske som i Iran där folket gjorde revolution men hamnade i ut ur askan i elden i händerna på muslimska fundamentalister.

Min bön är att det muslimska brödraskapet inte ska komma till makten, att Suezkanalen ska hållas öppen, att freden ska bestå och att Egypten inte ska starta kriget mot Israel nu igen.


Relaterat:
Aftonbladet - Hosni Mubarak är en bra vän
Wall street Journal - Beyond Respite, Egypt Risk Looms Large For Markets
Mubarak en fredens man? posted by Vitekrist @ 12:50 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
Jag har inte kommit för att sända frid, utan svärd. Matt 10:34
Vitekrist skräckhjälm
Previous Post
Archives
Psaltaren 110

Din makts spira skall Herren utsträcka från Sion, du skall härska mitt ibland dina fiender.

Villigt kommer ditt folk, när du samlar din här. I helig skrud kommer din unga skara framgent inför dig, som daggen kommer ur morgonrodnadens sköte.

Herren har svurit och skall inte ångra sig: Du är en präst till evig tid efter Melki-Sedeks sätt.

Links